Tilmelding til begivenheder i forbindelse med Næste generation Digital Post

Det offentlige Danmark får en ny Digital Post-løsning i 2021, og i den forbindelse holder Digitaliseringsstyrelsen løbende arrangementer for at klæde myndigheder og leverandører på til overgangen.

Spørgetime

Vi afholder spørgetime hver anden uge fra Digitaliseringsstyrelsens side. Det afholdes som webinar, hvor vi fra projektet vil lægge ud med at besvare nyligt indkomne spørgsmål i plenum. Der kan stilles spørgsmål undervejs i chatten, og til sidst åbner vi også op for en åben Q&A, hvor I kan stille spørgsmål om løst og fast. Listen over spørgetimer opdateres løbende, og du kan melde dig på de spørgetimer, du vil deltage i, nedenfor. 

Spørgetimen er primært målrettet myndigheder, men virksomheder og leverandører er også velkomne med forbehold for, at der ikke kommer til at være tekniske ressourcer til at besvare tekniske spørgsmål om selve løsningen på spørgetimen.

Spørgetimen bliver optaget, så det er muligt at gense det eller se det på et andet tidspunkt. Du kan også dele linket med en kollega.