Spørgsmål/svar

Frem til offentliggørelse af begge udbud har vi bragt spørgsmål (i anonymiseret form) og vores svar her på siden. Efter offentliggørelse foregår al korrespondance med interesserede leverandører i spørgsmål/svar-modulet under det pågældende udbud på eu-supply.com.

Spørgsmål/svar til de to NemLog-in3-udbud:

Spørgsmål 1:

På jeres hjemmeside skriver I følgende:

Det fælles udbud omhandler identifikation og autentifikation. Digitaliseringsstyrelsen udsender efterfølgende udbud af NemLog-in, som vil omfatte øvrig offentlig NemID-funktionalitet, herunder særligt den erhvervsrettede løsning.

I forhåndsmeddelelsen er rækkefølgen byttet rundt. Hvad er korrekt?

Svar 1a:

Forhåndsmeddelelsen blev offentliggjort i EUT 2017/S 199-409467 den 17/10-2017. Heraf fremgår det, at den foreløbige dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse, jf. afsnit II.3) er den 31.10.2017. Denne dato er ikke korrekt.

Digitaliseringsstyrelsen har derfor tirsdag den 17. oktober 2017 fremsendt en berigtigelse af ovennævnte forhåndsmeddelelse for NemLog-in3 udvikling og forvaltning til offentliggørelse.

Af Digitaliseringsstyrelsens berigtigelse af forhåndsmeddelelsen fremgår det, at den korrekte dato for offentliggørelse af udbudsmaterialet for NemLog-in3 udvikling og forvaltning er den 22.12.2017.

Berigtigelsen af den offentliggjorte forhåndsmeddelelse kan findes her

Svar 1b:

Forhåndsmeddelelsen er pr. 18.12.2017 blevet berigtiget, således at datoen for offentliggørelse af udbuddet nu er korrigeret til 31-01-2018.

Læs berigtigelsen her

 

Spørgsmål 2:

Er der mulighed for at få overordnet information om drift af NemLog-in, fx hvilke teknologier og servertyper det skal driftes på, så vi kan samle det rigtige hold inden udbuddet?

Svar 2:

Du kan læse mere om udbuddene af NemLog-in3 her

Hvis du har flere spørgsmål til udbuddene af NemLog-in3, bedes du stille dem til følgende mailadresse: