Her på siden kan du læse om forskellige supportmuligheder, som du kan vejlede andre i at bruge.
Hvis du har brug for at vejlede om supportmuligheder til fx MitID, Digital Post, NemKonto, Digital Fuldmagt eller apps, kan du finde en oversigt over relevante kontaktinformationer på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside.
Gå til oversigt over telefonnumre og åbningstider
Cyberhotline for digital sikkerhed er både til borgere og virksomheder, som ønsker vejledning om, hvordan man bliver mere digitalt sikker, og hvordan man håndterer og forebygger digital svindel. Man kan også få vejledning ved identitetstyveri.
Ring til Cyberhotline for digital sikkerhed på telefon 33 37 00 37.
Enten hvis der er en mistanke om digital svindel, eller når skaden allerede er sket.
Læs mere om Cyberhotlinen på sikkerdigital.dk
Indholdet på siderne til it-frivillige er udarbejdet af Digitaliseringsstyrelsen og samarbejdspartnere som fx interesseorganisationer.
Indholdet bliver løbende opdateret i takt med udviklingen af de digitale løsninger, nyt vejledningsmateriale mv.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til materialet, kan du kontakte kontor for inklusion og digital service: