Har du mødt en fejl?

Vi beklager, at du har oplevet en teknisk fejl i eID-gateway.

Nogle fejl kan skyldes midlertidige problemer i NemLog-in, MitID, den danske tjeneste du prøver at bruge – eller den udenlandske tjeneste eller eID, du logger ind med. 

For at vi bedst muligt kan hjælpe dig og evt. genskabe fejlen, bedes du fremsende følgende oplysninger:

  • Kopier TransactionId’et fra din skærm.
  • Indsæt eller vedhæft skærmbillede af fejlen.
  • Dato og klokkeslæt for hvornår du mødte fejlen.
  • Navn og link til den tjeneste eller selvbetjeningsløsning du forsøgte at bruge.
  • Hvilken type eID du benyttede (fx ikke-danske eID, MitID eller MitID erhverv).
  • Hvilken computer eller telefon samt browser du brugte (fx Chrome på PC, Safari på iPhone)

Hvis du har oplevet en fejl på eID-gatewayen, kan du kontakte os på eidas@digst.dk

Bemærk: Når du kontakter os, så må du ikke dele CPR-nummer eller andre personfølsomme data. Vi har ikke behov for dem, og de sendes ikke sikkert i denne forbindelse.