Servicedeklaration

Afrapportering

Det påhviler leverandøren at levere en servicemålsrapportering til Digitaliseringsstyrelsen.

Se afrapportering på Digitaliseringsstyrelsens servicedeklaration

Borger.dk

Oppetider

Alle dage, døgnet rundt: 99,7 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl

Kritiske fejl: 10 minutter, døgnet rundt. Mindre kritiske fejl: 1 time i almindelig arbejdstid (07.00 – 17.00) og 3 timer i øvrig tid.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitalisér.dk. 

Se driftsinformation om borger.dk på Digitalisér.dk

Support for borgere

Telefontid

Hverdage: kl. 8.00 – 20.00
Weekend og helligdage: kl. 10.00 – 16.00
Den 24. og 31. december: kl. 10.00 – 14.00

Tlf.: 7010 1881 

Se mere om borger.dk's kontaktcenters åbningstider på borger.dk

Online support

Gå til online support på borger.dk

Support for myndigheder

Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet mandag til fredag 09.00 – 15.00.

Digital post og NemSMS

Oppetider

Oppetider for systemaktører

Mandag - søndag kl. 00.00 - 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5 pct.

Oppetider for slutbrugere

Mandag - søndag kl. 00.00 – 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager for myndigheder

Løsning efter henvendelse indenfor 2 timer 75 pct., 15 pct. indenfor 2 arbejdsdage , resterende 10 pct. indenfor 5 arbejdsdage.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på Digitalisér.dk 

Se driftsinformation om Digital Post på Digitalisér.dk

Support

Har du spørgsmål i forbindelse med Digital Post?

Gå til support for Digital Post og NemSMS

NemID

Oppetider

Mandag - søndag kl. 00.00 - 24.00 

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,9 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid

Telefon: 80 pct. inden for 300 sekunder, 100 pct. inden for 12 minutter.

E-mail: 80 pct. inden for 4 timer, 100 pct. inden for 8 timer.

Driftsinformation

Se driftsinformation om NemID på nemid.nu

Support

Kontakt NemID support, hvis du har brug for hjælp til dit NemID eller medarbejdersignatur

Gå til support for NemID

NemKonto

Oppetider

Oppetider hverdag

Mandag - fredag kl. 08.00 - 16.30

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.

Oppetider aften og weekender

Mandag - søndag kl. 16.00 – 08.00

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager

Telefon: Straksafklaring 50 pct., 25 pct. inden for 30 min, resterende 25 pct. inden for to dage.

E-mail: 75 pct. påbegyndes inden 4 timer, 25 pct. besvares inden 2 dage.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på Digitalisér.dk 

Se driftsinformation om NemKonto på Digitalisér.dk

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemKonto.

Gå til support for NemKonto

NemLog-in

Oppetider

Primær drift

Mandag - fredag kl. 7 - 24: 99,9 pct.

Weekend og helligdage kl. 8 - 18: 99,9 pct.

Sekundær drift

Mandag - fredag kl. 24.00 - 07.00: 99,5 pct.

Weekend og helligdage kl. 18.00 - 08.00: 99,5 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedr. tekniske fejl på hele NemLog-in 

Alvorlige fejl: 15 minutter (hele døgnet).

Betydelige fejl: 1 time (hele døgnet).

Mindre betydelige fejl: Næste arbejdsdag

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på Digitalisér.dk 

Se driftsinformation om NemLog-in på Digitalisér.dk

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemLog-in. 

Gå til support for NemLog-in