Det påhviler leverandøren at levere en servicemålsrapportering til Digitaliseringsstyrelsen.
Alle dage, døgnet rundt: 99,7 pct.
Kritiske fejl: 10 minutter, døgnet rundt. Mindre kritiske fejl: 1 time i almindelig arbejdstid (07.00 – 17.00) og 3 timer i øvrig tid.
Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige servicer på digitalisér.dk.
Se driftsinformation om borger.dk på digitalisér.dk
Hverdage: kl. 8.00 – 20.00
Weekend og helligdage: kl. 10.00 – 16.00
Den 24. og 31. december: kl. 10.00 – 14.00
Tlf.: 7010 1881
Borger.dk's kontaktcenters åbningstider og online support
Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet mandag til fredag 09.00 – 15.00.
Mandag - søndag kl. 06.00 - 24.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5 pct.
Mandag - søndag kl. 00.00 – 06.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98 pct.
Kritiske
Primær driftstid: 15 minutter
Sekundær driftstid: 1 time
Alvorlige
Primær driftstid: 1 time
Sekundær driftstid: 2 timer
Betydelige
Primær driftstid: 2 timer (arbejdsdage mellem 07.00 - 17.00)
Sekundær driftstid: Næstkommende arbejdsdag.
Mindre betydelige
Primær driftstid: Næstkommende arbejdsag.
Sekundær driftstid: Næstkommende arbejdsdag.
Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk
Se driftsinformation om Digital Post på digitaliser.dk
Har du spørgsmål i forbindelse med Digital Post?
Mandag - fredag kl. 7 - 24: 99,9 pct.
Weekend og helligdage kl. 8 - 18: 99,9 pct.
Mandag - fredag kl. 24.00 - 07.00: 99,5 pct.
Weekend og helligdage kl. 18.00 - 08.00: 99,5 pct.
Alvorlige fejl: 15 minutter (hele døgnet).
Betydelige fejl: 1 time (hele døgnet).
Mindre betydelige fejl: Næste arbejdsdag
Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk
Se driftsinformation om NemLog-in på digitaliser.dk
Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemLog-in.
Mandag - fredag kl. 08.00 - 16.30. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.
Mandag - søndag kl. 16.00 – 08.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.
Telefon: Straksafklaring 50 pct., 25 pct. inden for 30 min., resterende 25 pct. inden for to dage.
E-mail: 75 pct. påbegyndes inden 4 timer, 25 pct. besvares inden 2 dage.
Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk
Se driftsinformation om NemKonto på digitaliser.dk
Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemKonto.