Servicedeklaration

Afrapportering

Det påhviler leverandøren at levere en servicemålsrapportering til Digitaliseringsstyrelsen.

Se afrapportering på Digitaliseringsstyrelsens servicedeklaration

Borger.dk

Oppetider

Primær driftstid:

Mandag - søndag kl. 06.00 - 22.00: 99,5 procent.

Sekundær driftstid:

Mandag - søndag kl. 22.00 - 06.00: 99,5 procent.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl:

Kritiske fejl 15 minutter i primær driftstid, 60 minutter i sekundær. Betydelige og almindelige fejl 8 timer.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om borger.dk

Support for borgere

Telefontid

Mandag-torsdag: kl. 8.00-20.00
Fredag: kl. 8.00-18.00

Tlf.: 7010 1881

Se mere om borger.dk's kontaktcenters åbningstider på borger.dk

Online support

Gå til online support

Support for myndigheder

Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet mandag-fredag 09.00-15.00

Digital post og NemSMS

Oppetider

Oppetider for systemaktører

Mandag - søndag kl. 00.00 - 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5%

Oppetider for slutbrugere

Mandag - søndag kl. 00.00 – 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5%

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager for myndigheder

Løsning efter henvendelse indenfor 2 timer 75%, 15% indenfor 2 arbejdsdage , resterende 10% indenfor 5 arbejdsdage.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om Digital Post

Support

Har du spørgsmål i forbindelse med Digital Post?

Gå til support for Digital Post og NemSMS

NemID

Oppetider

Mandag - søndag kl. 00.00 - 24.00 

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,9%

Gennemsnitlig påbegyndelsestid

Telefon: 80% inden for 300 sekunder, 100% inden for 12 minutter.

E-mail: 80% inden for 4 timer, 100% inden for 8 timer.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om NemID

Support

Kontakt NemID support, hvis du har brug for hjælp til dit NemID eller medarbejdersignatur

Gå til support for NemID

NemKonto

Oppetider

Oppetider hverdag

Mandag - fredag kl. 08.00 - 16.30

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5%

Oppetider aften og weekender

Mandag - søndag kl. 16.00 – 08.00

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5%

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager

Telefon: Straksafklaring 50%, 25% inden for 30 min, resterende 25% inden for to dage.

E-mail: 75% påbegyndes inden 4 timer, 25% besvares inden 2 dage.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om NemKonto

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemKonto.

Gå til support for NemKonto

NemLog-in

Oppetider

Primær drift

Mandag - fredag kl. 7 - 24: 99,9%

Weekend og helligdage kl. 8 - 18: 99,9%

Sekundær drift

Mandag - fredag kl. 24.00 - 07.00: 99,5%

Weekend og helligdage kl. 18.00 - 08.00: 99,5%

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedr. tekniske fejl på hele NemLog-in 

Alvorlige fejl: 15 minutter (hele døgnet).

Betydelige fejl: 1 time (hele døgnet).

Mindre betydelige fejl: Næste arbejdsdag

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om NemLog-in

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemLog-in. 

Gå til support for NemLog-in