Her kan du se tal og statistik for brugen af borger.dk. Tallene stammer fra den årlige pop-op-undersøgelse af borger.dk samt statistik, som løbende bliver indsamlet af Kontor for borger.dk.
af de adspurgte borgere er 'tilfredse' eller 'meget tilfredse' med borger.dk.
af de adspurgte borgere føler sig 'trygge' eller 'meget trygge' ved at bruge borger.dk.
Kilde: Pop-op-undersøgelse på borger.dk 2023
af de adspurgte borgere mener, at teksterne er skrevet i et klart og letforståeligt sprog.
af de adspurgte borgere mener, at kvaliteten af borger.dk's indhold er høj.
Kilde: Pop-op-undersøgelse af borger.dk
Andel af borgere, der tilgår borger.dk fra henholdsvis mobiltelefon, computer og tablet.
66 pct.
32 pct.
2 pct.
Samlede antal årlige besøg på borger.dk de seneste 5 år.
Baseret på antal sidevisninger på artikler og selvbetjening i 2023
har brugt Digital Post på borger.dk
kender til Mit Overblik på borger.dk
finder let Digital Post på borger.dk
er tilfredse med besøget på Mit Overblik
Kilde: Pop-op-undersøgelse på borger.dk 2023
Digitaliseringsstyrelsen har gennemført en tilfredshedsmåling via webpanel for at få et billede af tilfredsheden på tværs af Digitaliseringsstyrelsens offentlige digitale løsninger – heriblandt borger.dk.
Har du spørgsmål til Digitaliseringsstyrelsen om borger.dk, er du velkommen til at kontakte os:
E-mail: admin@borger.dk
Brugertilfredshedsundersøgelse fra 2023 viser, at:
Opdateret den 2. juli 2024