Support til Digitalt Samtykke

Her finder du information om, hvordan du kan få hjælp til Digitalt Samtykke.

Skriv din introtekst her...

Support til borgere

Du kan finde svar på ofte stillede spørgsmål om Digitalt Samtykke her:

Digitalt Samtykke: Hjælp og vejledning

Spørgsmål til anmodninger og samtykker

Hvis du har spørgsmål til indholdet i en anmodning eller et samtykke, skal du kontakte den myndighed, der bad dig om samtykket. Du kan finde kontaktoplysninger til myndigheden i anmodningen om samtykke eller i samtykket, som du har taget stilling til.

Hvis du ønsker at besvare en anmodning om samtykke på en anden måde end digitalt, skal du kontakte myndigheden, der har anmodet dig om samtykke.

Teknisk hjælp til Digitalt Samtykke

Hvis du har tekniske problemer med Digitalt Samtykke, kan du skrive til Digitalt Samtykkes tekniske support på mail:

E-mail: Digitalt Samtykke

Support til myndigheder

Du kan finde vejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål til Digitalt Samtykke til myndigheder på:

Digitalt Samtykke: Hjælp og vejledning til myndigheder

Spørgsmål til indhold og rettigheder

Digitalt Samtykkes tekniske support kan ikke hjælpe med spørgsmål til indhold, fortolkning og anvendelse af samtykker hos den enkelte myndighed. Her skal du rette spørgsmålet til den myndighed, som du er ansat i.

Hvis du ikke kan logge på Digitalt Samtykke til myndigheder, skal du kontakte din lokale rettighedsadministrator for at få tildelt de nødvendige rettigheder.

Teknisk hjælp til Digitalt Samtykke

Hvis du som medarbejder i en myndighed har brug for teknisk hjælp til Digitalt Samtykke til myndigheder, kan du skrive til Digitalt Samtykkes tekniske support på mail:

E-mail: Digitalt Samtykke