Digitaliseringsstyrelsen inviterer interesserede leverandører til informationsmøde 1. december 2025 om de kommende udbud vedrørende videreførelsen af NemLog-in-løsningen.
Digitaliseringsstyrelsen forventer i første kvartal 2026 at offentliggøre to udbud, der tilsammen skal sikre videreførelsen af NemLog-in-løsningen. I den forbindelse ønsker styrelsen at invitere alle interesserede leverandører til informationsmøde den 1. december 2025.
Digitaliseringsstyrelsen vil på informationsmødet præsentere styrelsens forretningsmæssige og tekniske planer for videreførelsen af NemLog-in-løsningen.
Formålet med informationsmødet er at give markedet en opdateret status på arbejdet med de kommende udbud af henholdsvis en kontrakt om infrastrukturdrift og en kontrakt om bl.a. vedligeholdelse, videreudvikling, applikationsdrift og forvaltning af NemLog-in-løsningen. Kontrakten om infrastrukturdrift omfatter, udover den nuværende NemLog-in-løsning, også infrastrukturdrift til den kommende digitale identitetstegnebog. De leverandører, der tildeles de to kontrakter, får dermed andel i at løfte og udvikle noget af Danmarks mest kritiske nationale IT-infrastruktur.
På mødet vil Digitaliseringsstyrelsen præsentere de vigtigste ændringer siden informationsmødet i foråret 2025, gennemgå den forventede tidsplan og give mulighed for spørgsmål. Digitaliseringsstyrelsen ønsker med mødet at sikre, at alle interesserede leverandører har et fælles og aktuelt grundlag for at forberede sig på de kommende udbud. Efter afholdelse af informationsmødet vil materialet fra mødet med opsamling af stillede spørgsmål og svar blive tilgængeliggjort på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside samt i det elektroniske udbudssystem.
Informationsmødet afholdes den 1. december 2025 kl. 9.00 hos:
Digitaliseringsstyrelsen
Landgreven 4, 1301 København K.
Der er mulighed for at deltage i mødet via et Teams videolink. Det er dog alene deltagere, der fysisk deltager i mødet hos Digitaliseringsstyrelsen, der har mulighed for at stille spørgsmål. Videolink til online deltagelse udsendes forud for mødet til de tilmeldte, der har angivet online deltagelse.
Tilmelding til informationsmødet skal ske via mail. Ved tilmelding bedes virksomheden oplyse:
E-mail: Digitaliseringsstyrelsen NemLog-in Udbud
Af praktiske hensyn kan der maksimalt tilmeldes 5 personer pr. virksomhed.
Fristen for tilmelding er den 28. november 2025 kl. 12.00. Såfremt der er ændringer til mødet, vil der orienteres her på siden samt i det elektroniske udbudssystem ETHICS. Interesserede opfordres derfor løbende til at holde sig orienteret.
Har du spørgsmål til det kommende udbud af NemLog-in, er du velkommen til at kontakte Digitaliseringsstyrelsen.