Digitaliseringsstyrelsen ønsker at indgå i en konstruktiv dialog med vores brugere, samarbejdspartnere, pressen og potentielle medarbejdere. Derfor er vi til stede med en række profiler på de sociale medier.
Vi sagsbehandler ikke på de sociale medier. Vores profiler et et supplement til vores primære kanaler til dialog, information og oplysning. Følg os på:
Vi skriver om styrelsens services, faglige resultater og medarbejdernes arbejde med
digitale løsninger og tjenester til dem, der er interesseret i det digitaliseringsfaglige nyheder.
Vi henvender os her til borgerne som privatpersoner. Vi oplyser om vores produkter, og hvilken betydning det har for brugerne i forhold til fx øget mulighed for selvbetjening i det offentlige og udvikling af nye it-løsninger.
Følg os på Facebook
Følg os på Instagram
Vi poster seneste nyt om, hvordan vi bidrager til digitalisering af det offentlige Danmark. Der kan også være beredskabsmeddelelser i forhold til midlertidige hændelser på platforme som fx MitID, Nemkonto, Borger.dk osv.
Følg os på BlueSky under @digitaliseringsstyrelsen.dk
Pt. er styrelsen ikke aktiv på X. Men X kan benyttes til statusmeddelelser i forbindelse med større nedbrud af platforme, beredskabssituationer osv. som supplement til BlueSky.
Fælles for vores tilstedeværelse på alle sociale medier er, at vi ønsker en ordentlig debat og dialog med vores følgere. Derfor har vi opsat en række retningslinjer, som vi beder følgerne om at overholde.
Vil du deltage i debatten på vores sociale medier, beder vi dig huske på vores retningslinjer.
Er du journalist og har et spørgsmål, kan du ringe på telefon 4178 6060. Du kan også sende en e-mail til presse@digst.dk