Læs hvordan I anvender Digital Post.
For at kunne anvende Digital Post som offentlig myndighed skal I vide, hvordan I bliver tilsluttet, hvordan I bruger systemerne til Digital Post, og hvor I kan finde driftsinformation og indrapportere fejl.
Læs også, hvordan I som privat aktør kan blive godkendt til at kunne vise Digital Post fra offentlige myndigheder.
Ønsker I som myndighed eller organisation at sende Digital Post, skal I godkendes som offentlig afsender.
Få inspiration til, hvordan I med MeMo kan fremhæve udvalgt indhold til modtageren i jeres Digital Post breve.
For at kunne sende og modtage Digital Post fra borgere, virksomheder eller andre myndigheder skal I som myndighed have tilkoblet et afsendersystem og et modtagersystem.
Læs mere om, hvordan I opsætter afsender- og modtagersystemer
Alle offentlige myndigheder skal administrere medarbejdere og eventuelle samarbejdspartners rettigheder til deres Digital Post i Rettighedsportalen.
Alle offentlige myndigheder skal oprette og vedligeholde en kontaktstruktur i Digital Post.
Læs, hvor I finder driftsinformation, og hvordan I indrapporterer fejl om Digital Post, Administrativ Adgang og Rettighedsportalen.
Har du spørgsmål til Digital Post, er du velkommen til at kontakte supporten.
Virksomheder kan læse mere om Digital Post på Virk.