Udbetalinger fra det offentlige til borgere og virksomheder sker gennem NemKonto-systemet.
NemKonto-systemet er det fælles offentlige udbetalingssystem. Udbetalinger fra offentlige udbetalere til borgere og virksomheder sker gennem NemKonto-systemet. Derfor skal alle offentlige udbetalere, fx offentlige myndigheder og a-kasser, tilslutte deres udbetalingssystemer til NemKonto-systemet.
På nemkonto.dk kan du finde vejledninger, der trin for trin giver en grundig beskrivelse af de vigtigste organisatoriske, tekniske og administrative opgaver, som skal løses, når en offentlig udbetaler skal tilsluttes NemKonto-systemet.
Læs mere om tilslutning under offentlig udbetaler på nemkonto.dk
På nemkonto.dk kan du også finde information om den tekniske del af NemKonto-systemet, herunder:
Læs mere om den tekniske del af NemKonto-systemet på nemkonto.dk
Send mail via denne kontaktformular
Telefon: 3398 0060
Mandag-fredag kl. 08:00-20:00
Weekend og helligdage kl. 10:00-16:00
Hvis du er sagsbehandler i en offentlig myndighed, kan du også benytte selvbetjening med et medarbejdercertifikat.