Skriftlig runde i markedsdialogen vedr. videreførelse af NemLog-in-løsningen - Driftskontrakt
Digitaliseringsstyrelsen er ved at forberede udbudsmaterialet til brug for udbuddene af ydelser til videreførelse af NemLog-in-løsningen og ønsker i den forbindelse at afklare enkelte forhold vedr. driftskontrakten med markedet.
På den baggrund – og med henvisning til det i forhåndsmeddelelsen beskrevne om skriftlige runder – har Digitaliseringsstyrelsen formuleret en række spørgsmål, som styrelsen håber, at leverandørerne vil besvare.
Der er spørgsmål relateret til tre særskilte emner:
I kan finde materialet til den skriftlige markedsdialog i det elektroniske udbudssystem ETHICS:
Af hensyn til Digitaliseringsstyrelsen fortsatte arbejde, opfordres leverandørerne til at sende deres input til styrelsen via:
E-mail: Digitaliseringsstyrelsen NemLog-in Udbud
Fristen er den 10. december 2025.
Har du spørgsmål til det kommende udbud af NemLog-in, er du velkommen til at kontakte Digitaliseringsstyrelsen.