Markedsdialog om udbud af NemLog-in løsningen – vinter 2025

Skriftlig runde i markedsdialogen vedr. videreførelse af NemLog-in-løsningen - Driftskontrakt

Digitaliseringsstyrelsen er ved at forberede udbudsmaterialet til brug for udbuddene af ydelser til videreførelse af NemLog-in-løsningen og ønsker i den forbindelse at afklare enkelte forhold vedr. driftskontrakten med markedet.

På den baggrund – og med henvisning til det i forhåndsmeddelelsen beskrevne om skriftlige runder – har Digitaliseringsstyrelsen formuleret en række spørgsmål, som styrelsen håber, at leverandørerne vil besvare.

Der er spørgsmål relateret til tre særskilte emner:

  • Mulig option på drift fra ekstra driftscenter
  • Skalering af driftsydelsen
  • Revision/overensstemmelsesvurdering

I kan finde materialet til den skriftlige markedsdialog i det elektroniske udbudssystem ETHICS:

ETHICS: 2025/1 Kommende udbud af aftaler om drift, vedligeholdelse og videreudvikling mv. til NemLog-in løsningen

Af hensyn til Digitaliseringsstyrelsen fortsatte arbejde, opfordres leverandørerne til at sende deres input til styrelsen via:

E-mail: Digitaliseringsstyrelsen NemLog-in Udbud

Fristen er den 10. december 2025.