Hvis du har modtaget et høringsbrev fra Digitaliseringsstyrelsen, kan der være to årsager hertil.
I forbindelse med vores tilsyn med din tjeneste inviterer vi til at indgå i dialog med os med henblik på at vejlede dig som tjenesteudbyder i at finde en løsning, som overholder reglerne.
Du har som tjenesteudbyder også mulighed for komme med bemærkninger til de mangler, som vi identificerer ved din løsning vedrørende anvendelse af sporingsteknologier, inden vi som myndighed træffer en afgørelse om påbud eller lukning af sagen.
En høring er ikke ensbetydende med, at din organisation modtager et påbud. Det er muligt, at din sag lukkes, inden vi når dertil.
En lukning af sagen forudsætter, at de påtalte mangler er rettet inden høringsfristens udløb. Det indebærer ligeledes, at du orienterer Digitaliseringsstyrelsen om, at du som tjenesteudbyder har udbedret de påtalte mangler.
Hvis du modtager et påbud, får du en frist til at rette din løsning vedrørende sporingsteknologier.