Når I har fundet ud af, hvordan I gerne vil anvende MeMo i Digital Post, er det en god idé at undersøge, om jeres selvbetjeningsløsninger, betalingsløsninger og lignende understøtter jeres behov.
Forretningen/fagområderne og IT-afdelingen kan sammen finde ud af, hvad der er muligt med jeres nuværende IT-løsninger, og hvad der vil kræve ændringer hos jer eller jeres IT-leverandører.
Til den dialog kan I få brug for Teknikerens værktøjskasse, så I og jeres leverandører har de tekniske vejledninger ved hånden.
Vi har samlet de relevante tekniske dokumenter og vejledninger, som I kan bruge i dialogen med jeres leverandører.
Indholdet på siderne er udarbejdet af Digitaliseringsstyrelsen på baggrund af workshops og test med myndigheder.
Siderne opdateres løbende i takt med udviklingen af Digital Post-løsningen og nye behov for at beskrive og visualisere MeMo's anvendelse.
Hvis du har spørgsmål eller feedback til materialet på siderne om MeMo, er du velkommen til at kontakte Kontor for Digital Post: