Oversigt over alle nyheder fra Digitaliseringsstyrelsen.
Der er nu sat ny dato på lanceringen af den nye løsning til Digital Post, som skulle være gået i luften i slutningen af november i år. Den nye lanceringsdato bliver den 21. marts 2022.
Med udgangen af året afslutter Cybersikkerhedsrådet sin første periode fra 2020-2021. Rådet skal derfor nedsættes på ny, og i 2022-2023 byder Cybersikkerhedsrådet velkommen til både nye og erfarne...
Mange offentlige services finder i dag sted digitalt og stiller krav om fuldmagt, hvis du skal hjælpe en af dine nære med deres digitale ærinder. Det er derfor vigtigt, at alle borgere kan få den h...
Regeringen har i dag lanceret en ny strategi, der skal sætte rammen for arbejdet med cyber- og informationssikkerhed i Danmark de kommende tre år, så vi styrker vores robusthed mod cybertruslen.
Fra 1. januar 2022 skal myndigheder og andre, der arbejder med webtilgængelighed være opmærksomme på, at EU-standarden for webtilgængelighed er blevet opdateret. Konkret drejer det sig om standarde...
Husk at beholde dit NemID, når du har fået MitID. Frem mod sommeren 2022 skal du nemlig bruge begge dele.
Cybersikkerhedsrådets sidste møde i år blev blandt andet brugt til at gøre status over rådets virke og vigtigste bidrag i første periode 2020-2021.
Borgere har nu i et halvt år kunne få hjælp fra en døgnåben hotline i tilfælde af eller ved mistanke om identitetstyveri. Mere end 2.300 borgere har benyttet tilbuddet, og et tilbageblik viser, at...
Det nye Digital Post fra offentlige myndigheder, som var planlagt til at gå i luften den 30. november 2021, udsættes til første kvartal 2022. Indtil da vil borgere og virksomheder fortsat modtage D...
Ny analyse viser, at de fleste borgere har tillid til offentlige digitale løsninger. Samtidig peger analysen på en række områder, hvor borgerne oplever, at der er plads til forbedring.
Søg i arkivet
Er du journalist og har presserelaterede spørgsmål, kan du ringe på telefon 4178 6060 eller sende en e-mail til presse@digst.dk.