Driftsinformation og fejlrapportering
Læs, hvordan I som myndighed holder jer opdateret på driftsinformation, og hvordan I indberetter fejl om Digital Post.
Driftsinformation
Digitaliseringsstyrelsen bruger gruppen 'Digital Post Drift' på digitalisér.dk, som den primære kommunikationskanal til driftsstatus og information om systemforvaltning. Melder du dig ind i gruppen, kan du fx få opdateringer i forbindelse med driftsforstyrrelser direkte i din indbakke.
Følgende information lægges på gruppen:
- Meddelelser om kritiske fejl og driftsforstyrrelser
- Release notes
- Overordnede leveranceplaner
- Oversigt over servicevinduer
Gå til gruppen 'Digital Post Drift' på digitalisér.dk
Sådan indrapporteres fejl
Oplever I som myndighed fejl ved brug af Digital Post, Rettighedsportalen, Administrativ Adgang eller er der fejl på jeres systemintegrationer med afsender- og modtagersystemer, skal de indberettes til Digital Post supporten. Det er vigtigt, at I indberetter alle fejl, så vi har mulighed for at løse dem. Supporten kan kontaktes skriftligt eller på telefon. Indberetning af fejl er gratis.
Gå til kontaktoplysninger for Digital Post supporten
Har I behov for at eskalere en fejl, kan I kontakte Digitaliseringsstyrelsen på . Husk at medsende kvitteringen for den indberettede fejl.